Someren JO19-1 ten onder tegen koploper

HVCH JO19-1

Onder 19, JO19-1, Hoofdklasse I

31 maart 2018 15:00

Op 31 maart 2018 speelde Someren JO19-1 zijn thuiswedstijd tegen HVCH JO19-1. De koploper van de hoofdklasse. De heenwedstrijd voor Someren was geen succes. Des te meer reden om er deze keer wel wat van te maken.

De wedstrijd begon zeer rustig. Weinig kansen aan beide kanten, maar de wedstrijd kreeg al snel een duidelijk beeld. HVCH liet Someren de bal hebben en zouden toeslaan in de counter. Halverwege de eerste helft kreeg Someren een counter tegen, waarna er klungelig verdedigd werd en Someren op 0-1 achterstand kwam. Kort erna gebeurde precies het zelfde en lag de 0-2 er ook al in. Toch bleef het spelbeeld hetzelfde. Someren had de bal en HVCH speelde vol op de omschakeling. Ook net voor rust maakte HVCH met een lange bal waar ook klungelig op verdedigd werd de 0-3.

De tweede helft kwam Someren met nieuw vertrouwen de kleedkamer uit. Maar al snel na rust kregen ze een penalty tegen voor de 4-0. De wedstrijd was nu wel afgelopen. HVCH maakte met een mooie solo nog de 5-0. En zo kwam de wedstrijd al snel aan zijn einde. Toch mocht Someren toch nog een keer scoren, via een mooi vrije trap die werd ingetikt door de spits van Someren.

Eindstand: 1-5