31-10-'20 jeugdvoetbal op de Potacker

Op zaterdag 31 oktober werd er weer volop gevoetbald op de Potacker. De teams van de bovenbouw speelden onderling wedstrijden tegen elkaar. Ook voor de onderbouw was er een programma in elkaar gezet.

’s Ochtends begon de JO-8 en JO-9 met een vier tegen vier toernooi met individuele winnaars. Elke speler speelde elke ronde met andere ploeggenoten samen. Bij winst van jouw team kreeg je 10 punten, bij gelijkspel kreeg je 5 punten en je kreeg een punt voor elke goal die je team maakte. Na 6 wedstrijden kregen de 3 spelers met de meeste punten een prijs. Er werd volop gestreden en het prachtige herfstweer droeg daar zeker aan bij. Uiteindelijk gingen Mees, Viggo en Daan er met de prijzen vandoor.

Tegelijkertijd vond op veld 3 het onderlinge toernooi van de JO10 Groen, Rood, Geel en de JO11-2 en JO11-3 plaats. In 5 gemixte teams werd gestreden om de eerste plek. Het ging gelijk op maar uiteindelijk won het team van FC Den Bosch (Liz, Jona, Tom, Ties, Travis, Boaz en Luca).

Op veld 2 waren de mini’s in alle vroegte naar de Potacker gekomen om wedstrijdjes onderling te voetballen.

Na het eerste programma stond voor de JO10 Blauw en Wit, JO11-1 en JO12-1 hun onderling toernooi op het programma. In 5 gemixte teams werd er gespeeld in mooie en spannende wedstrijden. En misschien lag het aan de naam maar ook hier ging het team van FC Den Bosch (Yannick, Jimmy, Bram, Jamal, Koen, Gijs en Lars) er met de winst vandoor.

Het was weer een mooie zaterdag met veel voetbalplezier en voetbalbeleving op de Potacker. Dank ook aan de vele vrijwilligers die dit voor de jeugd mogelijk maken!

Verslag: Nick Verstraelen